Мінеральний [“фізичний” – грубого тїла] рівень
ЕНЬЕРҐІЯ МІНЕРАЛЇВ НАШОГО КРАЮ
А. Карпун
Україна – розташована в межах трьох фізико-ґеоґрафічних зон: мішаних лїсїв, лїсьостьепової й стьепової та двох гірських реґіонів – Карпатського й Кримського.
Природнє середовище нашої Батьківщини характьеризуєть ся богацьтвом бальнеольоґічних (із живодайними мінеральними джерельамеи, водамеи, грязямеи, морськими чи річними купаннямеи) та иньших лікувальних факторів, шо разом із сприятльивими кліматичними умовамеи визначають край – як найкращий для інтенсивного туризму, відпочинку й оздоровльення.
В надрах України є майже всї осьновні види корисних копальин, які використовують ся державою. За запасамеи богатьох із них вона (Україна) відограє провідну ролю серед країн Европи та Азійи.
Осьтаннїм часом усье більше лїтьератури з’являєть ся з тьеми лікування та оздоровльення мінералямеи місцьевого походження й тьеми взаємозьв’язьку в природі живої з так зьваною «неживою» її скльадовимеи. Гонікман Е.Й. у сьвоїй книзї „Одежда и камни, которые лечат” (опублїкованій 1997 р. В Моаськві) нагадує читачам, шо мінеральне царсьтво є – найнижча ступінь (рубіжна), із якої починаєть ся подальший розьвій житїя, його еволюція (іде її наступний виток – ростинне царсьтво і т. д.).
Авторка згадуваного видання – акадьемік Гірничої Більоруоської Акадьемійи, Президьент і науковий керовник Науково-впроваджувального Цьентру народньої медицини “Сантана” у Мінську, лікар-тьерапевт, спеціялїст гематольоґійи й морфольоґійи крови, китайської клясичної акупунктури та корейської акупунктури “Sujok”, остьеорефлєксотьерапійи, ельектропунктурної дїяґностики й тьерапійи за мето́дою д-ра Р. Фоля, гомеопатійи, фітотерапійи. Проявляє гльубоку цїкавість до народнїх метод цїльитьельсьтва, займаєть ся їх веивченнєм та науковим обґрунтовуваннєм. Має богато наукових розробок та чимальо, досить популярних у сьвітї, публїкацій.
Вона стверджує, шо рівень сучасних знань може сьвідчити – віра прадавнїх людей у цїлющі вльастивостї мінералїв і металїв зовсїм дальека від містики чи абсурду та є – наслїдок мудрости й вікового досьвіду народїв. Людина збиральа лікарські ростини і спостерігальа їх лікувальний ефект за тих або иньших захорюваннях, запам’ятовувальа й застосовувальа відібрані екземпляри, скльадаючи фармакопеї. Те ж відносильо ся й шодо ліків тваринного походження.
<А сього дня ми можемо сміл ьиво припустити сю анальоґію й у сьвіті неорґанїчному>.
Утверджуючи осьтаннє, вона посильаєть ся на знання древности про меґалїти (дольмени) – ґіґанти-гольки акупунктури зьемної Кульи (еньерґетичні підсилювачі Зьемлї), на практику Авицени, Аль-Бируни, Амирдовльат Амасиаци, Парацьельса, народнїх лікарів України-Руосьи (про шо зальишені слїди в „Ізборнику” Сьвятосльава) та на наукові працї видатнійших учених: антропософа Рудольфа Штейнера (1861-1925 рр.), професора, психіятра Шафіки Карагулла, Джеральамо Кардано (VI в.), барона Карльа фон Рейхенбаха – вченого-хеміка й інженера та иньших.
Авторка книги говорить про вльастивостї кождого мінеральу „носити” будь-яку інформацію та (вльастиву льише йому) еньерґетику, про можльивостї зняття з нього парафізичними способамеи від’ємної (мінусової) інформаційи та – ме́т́оди підбору дорогоцїнних каменїв для конкретної людини.
Люб’язні продавцї пропонують, при купівлї ювелїрних прикрас, використовувати один із перевірених вікамеи мето́д. Для визначення „спорідньености” полїв камінь прив’язуєть ся до середини назовнїшньої сторони руки – лївого пльеча, і в такому польоженнї з каменьем лягають на нїч спати. Якшо вльасникови снять ся кошмари – від каменю слїд відмовити ся (він притягає до вльасника кепські пробльеми), якшо гарні сни – камінь можна спокійно носьити, він принесе щастє й здоровлє. Нїч, яка пройшльа з відсутьнїстю сновидїнь, сьвідчить про індиферентність каменю.
ВИД ЗАХОРЮВАННЯ Й ЗАСТОСОВУВАНІ КАМЕНЇ
Захорювання цьентральної та периферійної ньервової систьеми
Льазурит, амазоніт, мальахіт, кровавик, хризобериль, місячний камінь (астенізація, виснаження ньервової систьеми). Топаз, ольександрит (у парі); коралї, смараґд (на шиї) – справляють заспокійльиву дїю, зміцнюють пам’ять. Гірський кришталь, вірменський камінь (азурит), хризолїт, ізумруд, бірюза, рубін – знїмають нїчні страхи.
Коралї, рубін, жадеїт, котяче око, янтар (бурштин), смараґд (істьеричні реакції). Ґаґат (намисто на шиї), аґат, магньетний камінь, мальахіт, сапфір, кораль (тики, судоми та гарячкові стани). Сардонїкс, гірський кришталь, сапфір (седативна, заспокійльива дїя).
Гольовні болї, міґрень
Нефрит, ґаґат (кульон на шиї), аметист, сердолїк (кльадуть на очі та на точки акупунктури).
Нїчницї
Бірюза у сріблї, топаз, аметист, льазурит, рубін, коралї, місячний камінь,
сапфір, ізумруд, альмаз (дїямант).
Психічні захорювання
Сапфір, льазурит, альмаз, топаз, рубін, котяче око,
перльи (жемчуг), топаз, коралї (шизофренія, депресія).
Мальахіт, перльи (мельанхолїя), ізумруд (іпохондрія).
Яшма, рубін (епілєпсія, епілєптоїдні стани),
те ж саме – сапфір, місячний камінь (на шиї), ізумруд, ґаґат (обкурювання при приступах).
Паралїч, інсульт
Коралї, рубін, ґранат, топаз, котяче око.
Тарабарська, пльутана річ, епільепсія
Гірський кришталь, яшма, ізумруд, топаз, рубін, сапфір, ґаґат, місячний камінь (епілєпсія).
Алькоголїзм
Аметист, янтар, точильний камінь (розтерти на порох, змішати з оцьтом, приймати всередину).
Розльади сльуху
Нефрит, янтар, смугасті онікси (а також – шкірка кедрового горіху на горільцї).
Астенїзація (виснажування)
Альмаз, рубін, місячний камінь, топаз, амазонїт, кровавик, мальахіт.
Тонїзуючі дїї
Ґранат, авантюрин, рубін.
Мельанхолїя, Ґалюцинації
Циркон, перльи (жемчуг), рубін і ґранат (депресія), льазурит, моховик, вірменський камінь.
Захорювання серцьево-судинної систьеми
Коралї, янтар (тримати в руцї та носити на шиї – зміцьнює серцье), агат, сапфір, рубін, шпінель (самоцьвіт), ізумруд, хризолїт, ґранат, мальахіт, геліодор, ольександрит (зміцнює судини), червоний нефрит (реґулює серцьебиття), тигрове око.