МІСІЯ ДУХОВНОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ

   

(The Mission of Spiritual Sanitation)

 

 

 

Історія, теорія

Історико-тьеоретичні передумови виникнення реґіональної української традиційи духовного оздоровлювання

(Публїкація фраґментів моноґрафійи Карпуна А.Л. “Осьнови Духовного Оздоровльення Українсьтва”)

 

А Іван відповів: “Учителю, ми бачили одного чоловіка, шо Ім’ям Твоїм демонів вигонив, і ми заборонили йо-

му, бо він із нами не ходить”. Ісус же йому відказав: “Не забороняйте, – бо хто не проти вас, той за вас”

Євангелїя від Св. Луки 9:49,50

 

А тих, хто ввірує[...], в Ім’я Моє демонів будуть вигонити[...], братимуть змій; а коли смер-

тодїйного вип’ють – не буде їм шкодити; кластимуть руки на хворих, – і вони будуть здорові!

Євангелїя від Св. Марка 16:17,18

 

Через отсе говорю вам: Усе, чого ви в молитві попросите, вірте, шо одержите, і сповнить ся вам

Євангелїя від Св. Марка 11:24

 

 

За КНИГОЮ Книг (Сьвятими Писаннямеи) родовід на Зьемлї пішов від Адама та Єви. В них бульо три сини: Каїн, Авель і Сїф. Первісток Каїн народив ся у Єви від Сатани внаслїдок Її гріхопадїння (“їла плід від Змі́я”) і факту перелюбу з Ним (“до свого Адама повернулася після спілкування [пльотського] із Сатаною в образі Змія”)[1]. Каїна (за те, шо Він убив сьвого брата Авеля) Бог із затишного (опікуваного Ним) закутку, шо примикав до райських кущів Плянети, прогнав у суворий край – зьемлю Нод, на схід від Едему. “Пізнїйше ся земля Нод у результаті одного з катаклізмів змістить ся до вершини Земної Осі й дасть назву всїм приполярним районам - Норд (Півнїч)”[2].

Еволюція сьвітових цивілїзацій у БУТТЇ (Сьвятих Писанях) представльена двома взаємоперепльетеними етнічними гілкамеи Дерева Житїя (відображення в Соціюмі подвійної спіральи молєкульи дезоксирибонукльеїнової кисльоти – ДНК): сїфітів (нащадків Сїфа) – гількою еволюційи та каїнітів (нащадків Каїна) – гількою інволюційи. В етнодомінантах: Сїфа (“правої”) і Каїна (“лївої”) таких гільок є сьвої етносубдомінанти, етномедіянти і т.зв. подвійні етнодомінанти, які або підтримують сьвою (викорис­товуючи музичні тьерміни) “тональність” (етнічну гільку), або тяжіють до “відхильення” чи “модулювання” у її протильежність.

У першій книзї ХРОНІК (Сьвятих Писань) список родїв до Всьесьвітнього Потопу такий: Адам, Сїф/Каїн, Єнос/Єнох, Мальельеїл/Мехіаель, Мафусаль/Мафусаїль, Льамех/Льамех-Каїн. Після Всьесьвітнього Потопу – такий: Ной зі сьвоїми синамеи: Симом, Хамом та Яфетом; синамеи Яфета: Ґомером/Ґомером-Каїном, Маґоґом, Мадаєм, Яваном/Ювальом, Тубальом/Тубальом-Каїном, Мешехом і Тирасом. Народ Мешех – нащадки єгипетського війська, відправльеного до Кольхіди фараоном Рамзесом ІІ, воїни якого швидко асимілювальи ся, узявши шлюб із жінкамеи кіммерійцїв, ашкеназів, вірменїв і дїйшльи Вольгою до місця, де розкинульа ся сучасна Моськва; тут вони об’єднальи ся з угро-фінамеи і створильи народ мосхів – за льатиною мозохів, по-давньоукраїнськи [„по-сльов’янськи”[3]] – моськовитів[4].

За родоводамеи, які ведуть: від Сїфа (його нащадка – Тираса [Фіраса]) походять Українцї , а від Каїна (його нащадка – Роша [Роса]походять Руосьи. Обидва – засельильи ся між Днїпром і Днїстром (Тирас, до речи, – сье давня назьва Днїстра).

Сучасну Цивілїзацію заснувальи Орії/Арії, шо прибульи з півночи на нинїшню тьериторію України, створивши Вельику Оратанїю (Оратту [за роусьийською назьвою – Аратту]), духовний цьентр України, знамениту Київо-Трипільську культуру (яку відкрив В. Хвойко).

Арійське пльем’я (від Каїна) несльо в собі вищий інтельект, який зумовив створення на Зьемлї тьехнольоґій “сучасного” рільничого зьемлєробсьтва, а Орійське пльем’я (від Сїфа) – найвищу духовність (осьнови Хрестиянсьтва)[5].

Воно принесльо естафету надбань Цивілїзаційи Древньої Гіпербóреї (Арктиди) допотопної (попередньої) епохи Водолїя, шо бульа утворена один Пльатонівський Рік назад[6] і загинульа у зьв’язьку із Всьесьвітнїм Потопом, “викльиканим” війною між Нею (Гіпербóреєю) й Атльантидою (Осьтання сю війну й спровокувальа).

Якшо Вкраїна має духовного предка за Сїфовою етнічною гількою Гіпербóреї – імперійи Сьвітльа, то Моськовія (Мось-Ква – Гнильа Вода [Больото]) успадкувальа Каїнову етнодомінанту Атльантиди (Ат-Льант – Зьемльи Відпавших) – імперійи Мороку ьемноти)[7], зальишки представників Якої після Потопу врятувальи Ся, висадившись на тьериторії нинїшнього Египту і, зберігши сьвої знання, зашифрованими в Пірамідах та храмах сьвого Тьемного Бога ТОТА.

Упродовж викльаду Духовної Традиційи України я буду богато разїв посильати ся на вчення й практики Її прямих попередників – Гіпербóрейцїв та Оріїв.

Але спочатку слїд дати нарис підґрунтя (мінерального, біонічного, астрального, ментального, причинно-наслїдкового та інтуїтивного) відображення етнічної української духовности. Така проявльена форма осьтанньої спростить сприймання пояснень дослїджуваного феномену.

Почну з природнїх умов і природнїх ресурсів, якими нагородив Бог УКРАЇНСЬКУ ЗЬЕМЛЮ, відповідно духовности ЇЇ мешканцїв.

Сье “[у]краяний” Ним для осьтаннїх, вльасне, Окраєць Раю на Плянеті[8] разом із Семидивним Даром.

“Вкраїні дав Ти Сїм Див – Рай...”[9] – сїм див української зьемлї й українського етносу[10]:

1) Унікальна стабільність етнотворення протягом десятків тисяч років.

2) Київ і Київські зьемлї знаходять ся в цьентрі европейського трикутника структури сильового поля нашої Плянети та Її людности, сьебто – в цьентрі плянетарного етнотворення[11].

3) Унікальні природнї умови, передусїм, унікальні ґрунти.

4) Значний масив українських зьемель (прибльизно Вінниччина й Житомирщина) з часу появи на зьемній кулї перших назьемних ростин та перших тварин (Сильурійський період) позбавльений був затоплювання водамеи морів чи океанів.

5) Повний розрив надзьвичайно високих ідеольоґічних засад формування сьвітогляду українського етносу з примітив­ними умовами житїя.

6) Чудо етнічного богацьтва: разом із повною спорідненістю у формуваннї українського етносу бральи рівноправну участь усї п’ять нинї існуючих підрас оріїв/аріїв: індоорії/індоарії, пеласги, скитоіранцї, кельти-ґалли, тевтонцї-“сльов’яне”.

7) Загадкова пасіонарність української культури, ідеольоґійи й символїки та – її прив’язаність до українських зьемель.

***

 


[1] Канигін Ю. М. Віхи священної історії: Русь-Україна. К., 2001. С. 55.

[2] Канигін Ю. Шлях аріїв: Україна в духовній історії людства: Роман-ессе. 2-е вид. К., 1998. С. 44.

[3] Сльов’яне – раби. Сье чужинська (від льатинян) зневажльива назьва нашої народности (від англїйської льексеми slave – раб).

[4] Див.: Кур А. А. Из истинной истории наших предков //Мол. гвардия, 1994. №1 та – Канигін Ю. Шлях аріїв... 2-е вид. К., 1998. Сс. 101-102). Про народ Тираса див.: там само і в Єз. ХХХVІІІ. 2. (Через лїнїю – [/] вказані етногільки Сїфа й Каїна).

[5] “Праву” Істину донесльи до нас гіпербóрейцї через Оріїв, а осьтаннї через сьвоїх Есьеїв (Синів Усьевишности – Сонцьепокльонників) і Їхньої елїіти – Назареїв (Посьвячених в Істину) та найгольовнійшого серед Них – Посльанця й Сина Божого Ісуса Хреста (див.: Дїї. ХХІV. 5). Згідно т.зв. кумрамським рукописям, знайденим 1946 року в скельній схованцї Галільейської пустельи на березї Мертвого моря, Назареямеи ставальи Вольхви, шо прийшльи в Галїльею з храмів Надднїпрянщини й Прикарпаття (Гальичини). Духовне вченнє Есьеїв почальо проявляти себе Сьвітови на противагу Юдаїзмови в Галїльеї (побльизу від міста Скіфополя) у ІV-ІІІ вв. д.н.е. (кольи сюди накотильа ся друга хвиля кельтсько-гальичанського пересьельення з Прикарпаття). Див.: Канигін Ю. Віхи священної історії... С. 172.

[6] Один Платонівський Рік включає всї дванадцять зодіякальних епох. Кожда з них продовжуєть ся 2145 років. (Див.: Гиперборейская вера русов /Сбор­ник. М., 1999. С. 31).

[7] Див.: там само С. 49-52.

[8] Існує в українцїв анекдотична лєґенда, за якою – кольи Бог видїляв на Зьемлї місця – де яким людям жити, то ті, шо звертальи ся до Нього за сьим ранїйше, отримувальи: найперші (“найпроворнійші”) – від найкращих надїлїв до самих (шо залишальи ся) найгірших. І тут же переоповідують ся анекдотичні подробицї, пов’язані з характьерними психольоґічними ознакамеи кождого народу. А вкраїнцї прийшльи до Бога останнїми (теж – із суто національно-гумористичних причин), кольи вже всї сектори Зьемлї були роздані, навіть острови. Льишив ся тільки водний простір, де живуть одні риби. Поклонильи ся Богови українцї: „Ми ж бо не риби, а люде, всье ж таки”. І Він, “почухавши потильицю”, вкраяв для них шматочок Раю зі Всьевишности та “прилїпив” сю ОУКРАЇНУ на Духовній Осї Зьемлї.

[9] Див.: мою авторську пісню-мольитву: “За рідний мій козацький край” із вльасного посібника – Керівницьтво гуртамеи українського народнього співу (виданого в Київі 2002 року) на сс. 223, 436-437.

[10] Див.: Братко-Кутинський О. Феномен України: Наукове дослїдженнє. К., 1996. Сс. 14-22.

[11] Згідно гіпотези трьох моськовських авторів: Н. В. Гончарова, В. С. Морозова й В. А. Макарова Зьемля має ікосаедро-додекаедричний сильовий каркас, який проєктуєть ся на Її поверхнї у вигляді мережи з вельичезних трикутників і п’ятикутників. (Див.: “Комсомольська правда” від 31.12.73; “Химия и жизнь”, 1974, №3; “Московский комсомолец”, 18.04.75; Наукові збірники Московського фолькльорно-етноґрафічного товариства СРСР - «Новое в физи­ческой географии», а також – «Принципы и методика природного районирования на математико-статистической основе, 1975; Зб. «Симметрия структур геологических тел». М., 1976 та пізнїйші публїкацїї отсьих авторів).

 

повернутися до змісту