МІСІЯ ДУХОВНОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ

   

(The Mission of Spiritual Sanitation)

 

 

 

Духовний рівень

На ріднїй

Галїльейській

Зьемлї

Практика

(Духовні Проєкції й тьехнольоґія Їх кориґування на ріжних рівнях сьвідомости)

Анатолїй КАРПУН
(доктор народньої медицини,
канд. пед. наук, професор,
президьент Асоціяційи УММДО)

 

 

 

 

Еньерґотьехнольоґії ДУХОВНОГО Оздоровлювання

Справа в тому, шо на рубежі віків, осьобльиво на рубежі тисячолїть, завше дають ся деякі Знання, аби допомогти людсьтву перебороти зьвичну схему мисльення, перейти на наступний рівень сприйняття. Так уже вийшльо, шо співпальи віхи часу й наступ нового Месіянського цикльу. При такому крутому повороті історійи людсьтво потребує керовницьтва”[1].

Хто буде у скльаді Місійи Передачи Естафети набутих знань майбутнїм поколїнням, ввійде до нової епохи, на порозї якої ми опинильи ся, визначаєть ся природнїм відбором метóдамеи нашої сучасної каузально-казуальної[2] цивілїзаційи, шо вже закінчує сьвоє існуваннє.

Критерієм такого відбору є рівень духовного розьвитку.

Тема даної статтї видаєть ся актуальною, якшо врахувати існуючі проблєми, пов’язані зі станом нашої духовности сього дня.

Слїд терміново її (духовність), загубльену, в собі віднайти й оздоровити.

Наука минулього столїття пробувальа дати відповідь на фундаментальні проблєми структури Всьесьвіту[3].

Переконльиво ж – із позицій науки про духовність говорити стальо можльивим після створення у дев’яностих роках Ши­повим Г. І. фундаментальної фізичної (уже всесвітньо-визнаної) тьеорійи[4], яка дозьволяє роз’яснити релїґійні (езотьеричні)[5] уявлюван­ня про людину, а також – вищі духовні сутностї. Вона робить першу спробу об’єднати знання релїґійи та науки в одну цілїсну картину Сьвіту[6].

Хоча давно «зрозумільо, шо систьеми вчень, які розширювальи межі виключно об’єктивних метод пізнання[7], дають повнійшу та ширшу картину сьвітобудови»[8].

Доктор медичних наук Федорова К. Н. стверджує: «Засобами лінґвістичної ґенетики й математичної лінґвістики виявлено, шо послідовність нуклеотидів ДНК хромосом є мово подібними структурами, які взаємодіють із свідомістю й мовою людини (на всій богаторівневій моделі [включаючи й духовний рівень] її орґанізму)»[9].

Отже, наявність духовної сьвідомости та – можльивости спілкування на її рівнї є загальною скльадовою Проґрами ДНК людини.

На всїй зьемній кулї у наші днї атеїстів усього 8 відсотків[10].

Алье навіть «переконані» з них (такі як, наприкльад, за сьвоє житїє акадьемік Амосов М. М.), стверджують (при всїй сьвоїй упередженостї), шо віра у Всьевишнього Творця закльадена в людині біольоґічно.

Осьнови духовности українського етносу – вчення про Триєдиного Бога передані нам від попередньої цивілїзації вельикою расою Гіпербóреїв і – Хрестиянської епохи апостольом Андрієм, якого посльав Сам Ісус Хрестос[11] на вкраїнську зьемлю, «зьемлю, видїльену («[в]краяну», «[у]краяну») нам Богом»[12].

Прийнявши гіпербóрейську естафету, вкраїнський народ утворив сьвою трансову культуру під сакраль­ною[13] назьвою: «СПАС»[14].

Вона, видозмінюючи ся, доповнюючи ся й розьвиваючи ся, постійно передавальа ся між поколїннямеи й дїйшльа до наших днїв. Найбільшу лєпту в її розьвиток внесльо Запорізьке козацьтво. Гетьмана, до речи, козаки вибиральи льише з тих кандидатів, які вольодїльи Силою Спасу[15].

Божий Дар Духа Сьвятого (3-й рівень Посьвяти – Хрестиянський) нинї мають, в осьновному, деякі сьвященики Благочестя, які зберігають «очищене серцье, до кінця вірні Хресту, більшою частиною є аскетамеи й подвижникамеи»[16]. Простий же народ «загубивши» т. зв. Вельикий Спас[17], зорієнтував ся на безлїч Мальих Його ріжновидїв – знахарсьтво, заговори, гадання, чакльунсьтво, маґію, [екстрасьенсорику] тощо[18].

Вивченню Спаса присьвятильа себе ґрупа дослїдників із міста Микольаїва у скльадї: Анатолїя Скульського, Едуарда Суженіса, Анатолїя Чебаненка, Ірини Куденко, Ігоря Шапочкіна, Івана Льитвиненка, Ольександра Черньенка, Ольени Черньенко, иньш.

Керуючись даними науки Хрестиянського Благочестя та – наявними знаннямеи про Спас і Reiki[19], критич­но переосмис­льивши їх, а також – проаналїзувавши осьновні духовні сьвітові практики й публїкації з дослїджуваного пи­тання, я, на позиціях Істинного (першоджерельного [оригінального]) Вчення Ісуса Хреста (викльаденого в Єванґеліях без уставок і спотворень)[20], у сьвоїй моноґрафії спробував скомпонувати методику духовного оздоровльення Українсьтва.

Якшо виходити з народньої поговірки: «у здоровому тїлї – здоровий дух», можна бульо б обмежити ся скльаданнєм методичних рекомендацій оздоровльення льише грубої тїльесної обольонки. І таким чином – вирішити проблєму й духовного здоровля. Алье ся справа занадто богатограннійша.

Загальновідомо – людина має духовну осьнову, шо знаходить ся в її тїльах – ріжних вібраційних рівнів: „фізичному” (грубого тїльа), біонїчному, інстинктивному, ментальному, причинно-наслїдковому та інтуїтивному.

Потрібно скльасти комплєкс людських еньерґотьехнольоґій оздоровльення за даними рівнямеи, включаючи й духовний (найгольовнійший). З осьтаннього вони повинні виходити і з ним взаємодїяти.

Відомо також – є ріжні погляди на кількість існування інформаційно-еньерґетичних тїль у людини. Наприкльад, в українських етнічних уявльеннях, згідно трансової культури Спас, їх (крім „фізичного”, сьебто грубого тїльа) – дев’ять[21]. Із них п’яте, восьме, дев’яте – утрачені й забуті їх назьви. Перше – сье «Срібна» людина (або «Сяйво»), друге – Даж, третє – Малька, четверте – Сак, шосте – Воль, сьоме – Хор[22].

Оздоровчі біоеньерґотьехнольоґії усїх сьих тїль, струнка систьема їхнього взаємозьв’язку між собою та – взаємозальежности з духовною першоосьновою людської будови науково (маю надїюдосить вичерпно та обґрунтовано) викльадено у моїй моноґрафії (Осьнови Духовного Оздоровльення Українсьтва), яка готуєть ся до видання найбльижчим часом.

Мéжі же статтї дають можльивість показати льише ескіз найгольовнійшого – вльасне духовного рівню (най­вищого дїяпа­зону вібрацій) загальної Духовної еньерґотьехнольоґійи оздоровльення й начерк назьваних више взаємо­зьв’язьків.

Бог спорудив Всьесьвіт – «ВСЬЕСЬВІТНЮ СИМФОНЇЮ» на осьнові Гармонійи взаємодїючих, взаємопідтримую­чих вібрацій льокальних Її проявлянь.

Алье льише одній скльадовій сьеї «СИМФОНЇЙИ» – людині, утвореній за Сьвоїм Образом, Він надав волю (право вибору) й ро­зум, аби ним керувати ся для співучасти у продовженнї справи сьвітотворення способом “індивідуалїзо­ваної ріжноманітности”.

Якшо людина, користуючи ся хибно таким БОЖИМ ДАРОМ, робе шось дисгармонїйне – виникають проблєми.

Вирішувати їх, виправляти сьвої помильки людина мусить самостїйно. Тож – отсьому слїд і навчити ся.

На якій осьнові?

Переконаний, шо тут слїд уникати досить шкідльивого сьвітогляду з боротьби протильежностьей (фільозофійи насильсьтва). Виникнення боротьби – сье наслїдок полярної сьвідомости, яка веде по деконструктивному шляху до взає­мознищення сторін, шо протистоять одна одній.

Протиприродньо бороти ся, приміром сказати, зі «зльом». Чим більше силь прикльадаєть ся до його лїквідаційи тим більше еньерґійи виставляєть ся осьтаннїм для захисної протидїйи. Загальновідоме твердженнє: «Чим більше тиснути на стіну тим більше (з такою ж сильою) тисне вона на вас». Уже всїм стальа зрозумільою хибність гасель, типу: «Разрушим до основанья, а затем...».

Иньша справа (у даному випадку) – створити «добро», покльасти результати сьвоєї дїяльности на потрібний бік ТЕРЕ­ЗІВ ГАРМОНЇЙИ для забезпечення рівноваги в них. Сье один із способів вирішення проблєми.

Буває так, шо є потреба (індивідуально-осьобистих причин тому може бути чимальо) звернути ся до засобу, який перед­бачає подавання на ольтар Божественної жертви надльишок «добра» або «зльа».

Якшо проведення жертовної «операційи» з «добром» – більш-меньш зрозумільа поза спеціяльними поясненнямеи, то для такої маніпуляційи зі «зльом» – вони потрібні.

На отсьому й будуєть ся пропонована методика.

Отже, аби конструктивно вирішити проблєму, найгольовнійше потрібно позбавити ся від полярного мисльення – «зльо» й «добро» сприймати як скльадові кількісні та якісні протистояння для збереження Гармонійи у Сьвітобудові.

А шлях до інтеґрального сьвітосприймання (т. зв. «розширеної сьвідомости») льежить через одухотворення Душі Любов’ю.

Духовне оздоровльеннє базуєть ся на Благочесній Осьнові Нового Заповіту, в підґрунті якого також покльадена Любов.

Замісто 10-ти старозавітних Заповідьей Господь Ісус Хрестос дав НОВУ ЗАПОВІДЬ: «Люби Господа Бога сьвого всїм серцьем сьвоїм, і всїєю душею сьвоєю, і всьею сьвоєю думкою. Сье єдина й нарíжна заповідь. Друга ж однакова з нею: Люби сьвого бльижнього, як самого себе. На двох отсьих взаємодоповнюючих заповідях увесь Льоґос Буття і Пророки стоять»[23].

Шоби прильучити ся до такого Всьельенського Почуття слїд, насамперед, пробудити у сьвоїй Душі (вльасному Серцї) Його до себе й зрозуміти.

Дорога же до Любови льежить через смиренність, усьвідомлювання сьвоїх гріхів, покаяння, прощення, вдяч­ність та зміну способу вльасного житїя. Усї назьвані етапи такого шляху пропоную «пройти» т.зв. метóдою «трьох кро­ків».

 

«Перший крок»:

- На аркуші паперу написати зьверху сьвоє ім’я.

- Вертикальною лїнїєю роздїльити аркуш попольам.

- Із лївого боку написати всї “мінуси” сьвого характеру.

- Із правого – усї сьвої позитивні якостї.

- Тиждень[24] (усього по декілька хвильин кождого дня):

а) сумирно прочитувати лїву кольонку, усьвідомлювати сьвою провинність у придбаннї описаних мінусових якостьей, каяти ся перед собов, та прощати за брудні вчинки, дякувати долї, шо примусильа замисльити ся, зрозуміти вльасні похибки та – намагати ся змінити сьвоє житїє;

б) відрікати ся від тільки-но прочитаного (наче воно бульо льише примарою) й читати праву кольонку, усьвідомлюючи сиебе льише за написаним позитивом.

- На восьмий день (перший – другого тижня) усї сьвої мінусові характьеристики перефразувати антонїмамеи у позитивні (наприкльад, «грубий» – у «льагідний», «брехльивий» – у «правдивий»... )[25]. Осьтаннї переписати до позитивної – правої кольонки. Начільний же список сьвоїх мерзенних рис (на лївому боцї аркуша) відрізати й викинути на смітник (або «аніґілювати», віддавши «Сьвященному Очисному Вогню» за Ст. Запов.[26] та – Зьемлї чи Водї).

На протязї 2-го (наступного) тижня (7 днїв) працювати льише над списком позитивних характьеристик (додаючи до осьтаннїх також «переполюсовані» з мінусових). Про відпрацьовану («спальену») матеріяльу намагати ся вже зовсїм забувати.

Описані више пункти «першого кроку» слїд опрацьовувати на всїх 7-ми осьновних рівнях (діяпазонах віб­рацій) сьвоєї сьвідомости – послідовно.

Першого дня тижня потрібно проявити „фізичні” (на грубому тїлї) усьвідомльені зусилля. Сье означає: а) проговорювання угольос виконання перерахованих више завдань, б) проникнення в самопочуття від їхньої дїйи.

Другого – домагати ся пробудженя відчувань впльиву назьваних више озьвучувань на еньерґетичні зміни в орґанїзмі. Використовують ся, при сьому, сьенсорні аналїзатори: зорові, сльухові, нюхові, смакові, тактильні (за окремою спеціяльною тьехно­льоґією).

Третього – приєднують ся намагання з проявлянь інстинктивного відчуття наслїдків сьвоїх дїй за даною методикою.

Четвертого – проводжувана робота зафарбовуєть ся ше й в емоційні відтїнки.

П’ятого – зосереджуєть ся увага на льоґічному усьвідомльеннї взаємозьв’язьків між причинамеи та наслїдкамеи проявльення конкретних осьобистих рис і дольи.

Шостого – підключають ся: моральний ьвичаєвий), етичний аспекти зрозуміння, а також вирішення вльасних проб­лєм. В опрацюваннї еньерґотьехнольоґійи оздоровльення використовувати мéтóди уявлювань передбачуван­ня[27] ознак ритуальної обря­довости виконуваних дїй.

Сьомого – вся робота проводить ся для відкривання в собі почуття Віри до закономірного взаємозьв’язьку: дїї – наслїдки у процьесах вашого оперування.

Поступово (протягом першого тижня), відрікаючи ся від тих рис, шо ниесуть мінусову характьеристику, слїд зосереджу­вати ся льише в самосхвалюваннї. Другого тижня – уже зовсїм відмовити ся від будь-якої самокритики. Сприймати сиебе тільки в позитивному ключі. Усье більше настроювати ся на почуття задовольености сьвоєю осьобою – Любови до неї.

 

 

«Другий крок»:

Усье викльадене для часу проходження «першого кроку» повторити в роботі зі сьвоїми бльижнїмеи, знайомимеи (застосувати запропоновану тьехнольоґію відповідно до них).

По кождому завести окремий аркуш паперу, надписавши зьверху його ім’я.

В тому, шо вас оточують люде з мінусовими якостямеи, вбачати провину – сьвою. У тонких польових структурах (мікро­льептонних, торсіонних та иньших) працює природа взаємопритягування льише тотожнїх полюсів.

Прощення доведеть ся просити вже в кождого з них (за спричинення турбот), дякувати їм, шо з’явильи ся до вас у формі сьвоєрідного нагадування про існуючу наявність скористати ся сьвоїм розумом для самовиправльення.

Замінити сьвої ворожі ставльення на дружелюбні до кождого бльижнього, знайомого.

Під час оперування робочою матеріяльою методики намагати ся відчути Любов до них.

 

 

«Третїй крок»:

Кольи відбульо ся наповненнє вас Любов’ю до себе, до всїх оточуючих можна з чистою совістю йти до Храму Божого на Сповідь і Причастє.

Причасник за мірою істинности його Покаяння, Віри, Любови, Надїйи отримує Прощеннє гріхів, Удосто­юєть ся Права без осудження прийняти Сьвяті Дари. Водночас із прийняттєм Їх (Сьвятих Дарів), Увагою Всьевишнього причасник надїляєть ся Божественними Благами й Мудрістю.

Описана више метода «трьох кроків» скорочено можна назьвати – «ПОКАЯННЄМ» (перший роздїль Духов­ного Оздоров­льення).

Иньші два – сье: «МОЛЬИТВА» й «Дар Духа Сьвятого».

Користування методикою останнього можльиве льише за наявности ініціяційи-інавґураційи (посьвячення й благоволїння-благогльагольення) – передачи Богом такого Дару через Сьвого обранця (з-посеред сьвящеників або висьоко духовних сьвітських) т.зв. Майстра чи Майстра-Вчителя (за науковою термінольоґією), надїльеного здатністю ретрансляційи людині Житїєдайної Духовної Еньерґійи.

«МОЛЬИТВА» скльадаєть ся з 3-х частин: хвалїння, вимовлювання вдячности та, вльасне, мольби (благання) до Бога.

Українське Благочестє на ріжні випадки житїя має у вльасному розпорядженнї сьвої канонїчні мольитви[28].

Серед них є такі, шо вичитують ся для оздоровльення.

Вони скльадають сьвій комплєкс, до якого входять:

- осьновні мольитви: «Отче наш», «Ісусова мольитва», «Сьвятому Духови», «Пресьвятій Трійцї», «Пресьвятій Богородицї», «Янгольови Хоронителю», «Да воскресне Бог», «Символь віри»;

- додаткові: «Сьвятому Арханґельови Божому й Архистратигови Міхаїльу», «Сьвятому Вельикомученикови й Цїлителєви Пантельеймону», «Сьвятитьельеви Нїкольаю Архиєпископови Мир Лікійських і Чудотворцьеви» та иньшим сьвятим – кому яка Благодать (у конкретному цїльитьельсьтві) від Бога дана.

Під час мольитви опрацьовують ся також усї рівнї сьвідомости. Алье – вже в компльексї одночасно (замісто почергованос­ти).

Мольитовне зьверненнє з Любов’ю до Бога – проявляти воднораз на:

а) „фізичному” рівнї – при запалюваннї сьвічок, озьвучуваннї, хрещеннї, покльонах[29];

б) біольоґічному – еньерґетичній подачі тьексту мольитов;

в) інстинктивному – рефльексорних відчуттях Духовного Контакту з Богом;

г) психольоґічному – емоцїйних відтїнках їхнього змісту;

д) каузально-казуальному (“причинно-випадковому”) – льоґічному усвідомлюваннї сьвоїх гріхів і раціональности мольитов;

е) інтуїтивному – передчуттї Благодатьи Божої;

є) духовному – виконаннї традиційного мольитовного ритуальу-обряду Благочестя.

 

 

Для:

- практичної реалїзаційи накресльеної загальними рисамеи в статтї комплєксної методики;

- сприяння Духовному Оздоровлюванню Українсьтва – українського насьельення (й иньших народїв) Зьемльи традиційними метóдамеи Благочестя;

- активізаційи (при сьому) міжнароднїх духовно-культурних зьв’язьків ґрупа однодумцїв орґанїзаторів-засновників від України й Українських Громад Зарубіжжя утворильа благодїйне (неприбуткове) цивільне громадське об’єднаннє (Асоціяцію) – Українську Між­народню Місію Духовного Оздоровльення. Осьтаннїм часом вирішуєть ся питаннє переіменування Її на – Місію Духовного Оздоровльення Українсьтва.

До предмету дїяльности Місійи (за Статутом) входить виконання робіт Її Наукового, Навчального, Лікувально-оздоров­чого Цьентрів та ряду допоміжних (із сьвоїми мікроструктурамеи) сльужб, таких як – добродїйна, видав­нича, культурно-просьвітня та иньші. Одна зі скльадових осьтанньої (серед назьваних) – Гурти українського етнічного (автентичного) співу Благочестя. Мета їх орґанїзаційи – відроджуваннє й поширюваннє в побуті українцїв традицій духовної народньої співочої культури.

Плянуєть ся повідкривати філії Місійи в Українї та за рубежем. Вже одна з них існує в Штутґарті (Нїмеччина).

(Далї – сайт найбльижчим часом буде поповнювати ся згідно змісту сьего видання журнальу-ґазьети)


[1] Платонова Т. Тайная Доктрина Гермеса Трисмегиста. М., 1999. С. 4.

[2] Каузально-казуальної – причинно-випадкової (наслїдкової), детьермінованої – об’єктивно закономірної з причинною обумовльеністю будь-яких явищ.

[3] Гаряев П. П. Волновой геном. М., 1994; Эйнштейн А. Теория единого поля. 1925.

[4] Шипов Г. И. Теория физического вакуума. М., 1993.

[5] Езотьеричні – таємні, приховані, призначені виключно для посьвячених.

[6] За допомогою сьеї тьеорійи, наприкльад, можна пояснити появу з Абсолютного «Нїчого» – «Всього» та – багатьох иньших фактів, отриманих із релїґійного досьвіду.

[7] В. Вернадський видїляє п’ять форм пізнавальної дїяльности – мистецьтво, фільозофія, наука й дві форми релїґійного пізнання (Вернадский В. И. Избр. соч., т. 5, М., 1960. С. 120-122).

[8]Братко-Кутинський О. Феномен України: Наукове дослїдженнє. К., 1996. С. 11.

[9] Федорова К. Н. Предисловие / Пучко Л. Г. Биолокация для всех. Система самодиагностики и самоисцеления человека: Научно-практическое руководство. М., 1996. С. 8-9.

[10] Донини А. Люди, идолы, боги: Очерк истории религии. М., 1962. С. 8.

[11] Див.: Гиперборейская вера русов /Сборник. М., 1999.

[12]Братко-Кутинський О. Феномен України... С. 66-67.

[13] Сакральною – священною, шо відносить ся до релїґійного культу й ритуальу.

[14] Про дану етнічну трансову культуру викльадено у статтях, опублїкованих 1996 р. в 1,6,9,14 числьах “Новой Николаевской газеты” та 3-х книгах (3-я презьентуєть ся в сайті Інтьернету: www. Spas,2Ж com e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.) А. Скульським. 1-ша його книга – Спас: Психокультура восточных славян в традициях, обрядах, преданиях, легендах и мифах народов Украины. Николаев, 1997. Про неї див. також у наступних виданнях нашої журналь-ґазьети.

[15] Сильа Спасу – сье Дар Благодатьи Божої, Яким надїляють ся високодуховні осьобистостї (Він має 2 рівнї посьвячення – у Спас Вельикий і Мальий).

[16] Див.: Мороз Алексий (священник, к.п.н.) Экстрасенсы: их происхождение и сущность /Світ Пєчєрскій, газ. листок – 1990, перепечатанный в Киево-Печерской Лавре с издания – «Курские Епархиальные ведомости», октябрь, 1990. Автор статтї (попереджаючи, правда, про те, шо деякі його думки – приватного характьеру і не є цьерковною істиною) викльа­дає чимало спірних тез, наприкльад, типу твердження – знання божественні та диявольські кардинально ріжнять ся між собов. На мою думку – всї знання про структуру та закони Всьесьвіту – від Бога. Найперший же Його (у минульому) помічник – Люципер, відїйшовши від Сьвітльа у Тьемінь і ставши Диявольом, просто, забрав із собою відому для нього частину сьих знань і почав їх використовувати у сьвоїх цїлях – для руйнуовання всього створеного Богом, «переполюсовавши» методику творення (з «плюсу») на методику руйнування («мінус»).

[17] Вельикі національні культурні цінностї традицій українцїв за осьтаннїй історичний час перестальи передавати ся естафетою поколінь, у чому вирішальну ролю відігральа шовіністична полїтика їхнього т.зв. «старшого брата» і повна фактична зальежність від нього.

[18] Див.: Скульский А. М. Спас... С. 8, 10-11, 74.

[19] У багатьох країнах сьвіту «Reiki» назьивають одну з найдавнійших та найбільш відомих у наш час систьему духовного зцїльення – БОЖИЙ ПРОМИСЕЛЬ. Тьехнольоґія ЙОГО вимолювання-закльику, проведення й виконання бульа відроджена, засьвоєна й передана людсьтву на початку минулього столїття японським монахом-хрестиянином Мікао Усуїі. Сутністю «Reiki» є Унїіверсальна Житїєва Еньерґія, шо йде від Усьевишнього Творця. Перший скльад «Rei» означає Вищі Начальа. Другий – «КІ» – Еньерґія японською мовою (китайською – «Ці», індїйською – «Прана», а в «слов’янських» хрестиян сье – «Сьвятий Дух» або еньерґія «Любови Божої»).

[20] Див.: Каганець І. В. Пшениця без куколю: Хрестове Євангеліє без вставок і спотворень. Електронна версія книги. К., 2005. („На осьнові ретельної льоґіко-лїнґвістичної аналїзи канонїчних тьекстів Євангелія, інформаційи з Туринської пльащаницї та сучасного розуміння психоінформаційних процьесів здїйсньено очищеннє Доброї Новини від фарисьейських вставок – згідно із заповіддю Ісуса Хреста про рокованість віддїлення «пшеницї» Божого слова від «куколю» ворожих фальсифікацій. Відтворено первинний текст Чотириєвангелія в його справжнїй хронольоґічній послїдовностьи. Кожда євангельська подїя оснащена ретельним науковим коментарем з посиланнями на авторитетні дослїдницькі джерела. Ключові місця україномовного перекладу звірені з давньогрецькими текстами. Очищений текст Євангелія зведено в паралельну таблицю з наступною синтезою в цілїсну Добру Новину Ісуса Хреста, Сина Божого. Книга орієнтована на дослїдників Святого Письма і Традиції, теольоґів, священиків, футурольоґів, а також усїх зацїкавлєних у пізнаннї автентичного змісту Хрестового послання сучасному людству”)

[21] Див.: Скульский А. М. Спас... С. 19.

[22] Згідно науки про «Спас» (за даними на 1997 рік). Див.: там само. С. 18-23.

[23] Мт. 22: 37-40.

[24]Тиждень (7 днїв) потрібно для послїдовної роботи з інформаційними інґрамамеи (записямеи) на сьеми осьновних структурних тїлах: „грубо-фізичному”, ефірному, інстинктивному, емоцїйному, ментальному, каузально-казуальному, інтуїтивному, духовному.

[25] Дана методика, частково, використовуючи й прийом самонавіювання, ґрунтуєть ся на дїї вібраційної осьнови. Тому перефразування будь-якої лєксьеми додаванням до ньеї заперечльивого «не» (наприкльад, «грубий» – у «не грубий», «брехльивий» – у «не брехльивий»...) спрацьовує льише на підсьвідомий самообман дїєвости. У таких спольуках переважає кількість вібрацій зьвукових символїв осьновного змісту над кількістю знакових вібрацій його заперечення, яке презьентуєть ся зьвукоспольученнєм – «не».

[26] Маєть ся на увазї замісто зьвичайного вогню – як «природнього хімічного явища, супроводжуваного видїльеннями тьепльа й сьвітльа» (Див.: Вогонь /УРЕ Словник. К., 1986. Т. 1. С. 323), вльасне, Той «Священний Вогонь, що зїйшов із Всевишности при першому священнодійстві Аарона, який жерці повинні були постійно підтримувати на жертовнику» (Див.: 1). Огнь /Протоиерей Дьяченко Г. Полный церковно-славянский словарь. М., 1993. С. 374 та 2). Біблїя. П’ятикнижжє Мойсеєве. 3-я книга: Льевит (9. 24). Віддати «Сьвященному Очисному Вогню» сье – зовсїм протильежне простому спалюванню дїйсьтво. Можна обходити ся без осьтаннього, «проводячи» офіру хрестоподїбним рухом над символьом євхарис­тичного жертовника – над запальеною свічкою, осьвяченою в Храмі або – над принесьеним із Нього Сьвященним Вогньем (чи добре намольеним – удома).

[27] Застосовують ся творчі, довільні уявлювання, зорієнтовані на витвір образів бажаного майбутнього на осьнові минулього досьвіду „фізичного”, сьенсорного, емоційного, ментально­го, льоґічного та інтуїтивного сприймання й відчуття.

[28] Мольитви, які презьентують ся мольитовником Благочестя.

[29] До речи, за езотьеричними знаннямеи відомо, шо дозьемний уклїн тренує та оздоровлює еньерґетичну структуру тонких тїл людини. Сьвященики на деяких грішників із метою духовного оздоровлювання накльадають єпитимію (покуту) – з виконання (протягом певного часу) 40-ка й більше щоденних зьемних покльонїв.