< ІЗ МИРОМ ТА ЛЮБОВ'Ю >
Карпун А. (Обробка й укльаданнє). Ритуал Духовного
Оздоровльення (та – «Самоозьдоровльення») Мольитвамеи.
* Тут презьентована моя спро́ба вільного перекльаду лєксьемного тьексту з т.зв. «МОАСЬКОВИТСЬКО-СЛЬОВ’ЯНСЬКОЇ» мови на «УКРАЇНО-САНСКРИТСЬКИЙ» їйи варіянт (Сьенсор) та – за́мах на вльасну музичну його обробку в манері народньої пісенно-виконавчої творчосьтьи.
При цьому, у зьв’язьку з фарисейськими спотвореннямеи шляхом внесьення до первинного тьексту вельикої кількосьтьи лїнґвопроґрамуючих та иньших диявольських вставок, бульи здїйснені їх вичищування, вильучення або – заміна. Зокрема:
Лєксьема: на небес[ах,и]ех (яка претьендує несьти поняття «небісївського» просьтору) замінена синонімом: на Всьевишносьтї, сьвідомо керуючи ся веисновкамеи науки нумерольоґійи про реалїзацію понять, виражених спольученнєм ріжних часток лєксьеми, через переважаючу більшість їх за скльадом знакових (зьвукових) вібрацій-інформантів. У лєксьемоутвореннї поняття «небес[ах,и]ех» переважають інформаційні вібрації знаків вимови “бес[и,а]ех”, які й формують направльеннє (вектор) мольитовного зьвернення, вльасне, до бісївської сьхвери (як поняття). А Отець наш Всьевишнїй знаходить Ся на Всьевишносьтї. Шодо усунення в мо’му пере́спі́ві хуцпістських вставок:
Я погоджуюсь із Ігорем КАГАНЦЬЕМ (див.: Його статтю – Молитва «Отче наш» без вставок //Народний Оглядач – щоденна газета неофіційної інформації, настроїв і громадської думки від 26 січня 2013 р. – mailto:editor1[at]perehid.org.ua )…
У нїй ВІН зауважує, шо хварисейськими вставкамеи – є ше наступне:
«…и не введи нас во искушение» (бо Спокусником є льише Дияволь),
«но избави нас от лукавого»(адже сье є Перекльадання на Творця сьвоїх обов’язьків. Ми самі повинні визьволяти себе від Льукавого (Льихого), тодї Творець нам у цьому допомагатиме.
І я у сьвоєму перекльадї зовсїм усунув отсї (наведені) прохання.
Пана КАГАНЦЯ підтримую й у тому шо:
«Госьподня мольитва» починається з Творця («Отче наш»), а закінчувати Ся повинна людьмеи (тьекстуально – «должникам нашим»). Сьебто надаєть ся зьв’язьок «Бог—людина», шо є метою релїґійи («ре-лїга» — «відновльення зьв’язьку»).
Алье я категорично – проти варіянту ЙОГО перекльаду з використаннєм лєксьем: «на небесах» (див. пояснення више) та – «хай» (хай сьвятить ся… хай прийде… хай буде…).
Лєксьема «ХАЙ» у тльумаченнї з роусїйської – гармидер, шарварок. Вльасне вона (ся лєксьема) – демонїчного походження. «ХАЙ» сье – ім’я одного з богів Ха́осу.
(Згідно науки нумерольоґійи за українською абеткою –
«Хаос» = [8(х)+1(а)+1(о)+4(с)] = 14(1+4) = 5, «Хай» = [8(х)+1(а)+5(й)] = 14(1+4) = 5).
Цихвра-Знак: «5» – вібруючий код Сатанїзму, Пекльа… пантеону Атльантиди [«Зьемльи Відпавших»]. Від Неї Символь Диявольа – «5» принесльи в нашу («Післяпотопну») Цивілїзацію А́рії (під проводом сьвого Бога А́рідника, сьебто – Духа Пітьми) в «ящику» Антидуховної Естахвети.
В Ім’я От(и)ця і Сина, і Сь(и)вятого Духа. Амінь(і) (3 р.).
Мольит(и)вамеи Сь(и)вятих от(и)цїв наших, Гось(и)поди Ісусе
Х(и)рес(и)те́, Боже наш(и), помильуй(ї) нас. Амінь(і).
Х(и)вальа́ Тобі, Боже наш, і Ша́на Тобі.
Гось(и)поди Ісусе Х(и)рес(и)те́ – Сину Єдинород(и)ний(ї)
Віковіч(и)ного Т(и)вого От(и)ця, Ти мовив(и) П(и)речис(и)тими
Ус(и)тамеи Сь(и)воїми: «Тїль(ї)ки зо М(и)ною можете Т(и)ворити Дїльа». Госьподи, Боже наш(и), Вірою обій(ї)маємо в(и) душі
нашій і сер(и)цї нашому п(и)роре́чене Тобою,
і п(и)рипадаємо до Т(и)воєї Б(и)лагось(и)тьи: Допоможи нам
у С(и)П(и)РАВІ нашого Духов(и)ного Озь(и)доров(и)льення,
(у С(и)П(и)РАВІ), ЯКУ
розь(и)починаємо, аби з(и) Тобою разьом ОТ(и)СЬЕ Т(и)ворити,
з(и) П(и)ред(и)віч(и)ним(и) Т(и)воїм От(и)цьем і
П(и)ресь(и)вятим(и), Б(и)лагим і Живот(и)вор(и)ним(и)
Т(и)воїм(и) Духом(и)
нинї і пов(и)сяк(и)час на Віки́ Вікі́в. Амінь.
Царю В(и)сьевиш(и)нїй, Утішителю, Душе Іс(и)тини,
шо в(и)сюди єси́ і в(и)сье напов(и)няєш, С(и)ка́р(и)бе Доб(и)ра́
і Житїя́ Пода́тьелю, п(и)рий(и)ди і в(и)сьельи Ся в(и) нас,
і очис(и)ти нас(и) від усякої с(и)к(и)вер(и)ни,
і С(и)паси, Мильосьер(и)д(и)ний(ї), душі наші.
П(и)ресь(и)вята Т(и)рой(ї)цье, помильуй(ї) нас!
Гось(и)поди, очис(и)ти г(и)ріхи наші;
В(и)льадико, п(и)рось(и)ти сь(и)вавілля наші;
Сь(и)вятий(ї), З(и)г(и)лянь(і) Ся і Зцїльи від(и) хороб(и) наших
Імени Т(и)вого зара́дьи.
Гось(и)подьи, помильуй(ї) (3 р.).
Х(и)вальа От(и)цю і Сину, і Сь(и)вятому Духови
нинї і пов(и)сяк(и)час і на Віки́ Вікі́в. Амінь.
Гось(и)подьи, як(и)шо ми зог(и)рішильи,
то П(и)рось(и)тьи нас
і по мольит(и)вам(и) нашим(и) – Допоможи кож(и)дому
з(и)дїй(ї)с(и)нити Духов(и)ні Озь(и)доров(и)льення
сь(и)воїх(и) п(и)роб(и)льем.
Гось(и)подьи, Б(и)лаговольи́.
Помильуй(ї) нас(и), Боже, по Вельикій(ї) Мильось(и)тї Т(и)воїй, і
по м(и)ножесь(и)т(и)ву Щед(и)рот Твоїх Очис(и)тьи
сь(и)воєвілля наші.
Най(ї)паче Об(и)мий(ї) нас од(и) розь(и)г(и)ну́з(и)даннось(и)тьи
нашої та від(и) г(и)ріхів(и) наших
очис(и)тьи нас.
Бо розь(и)гуль(і)ніс(и)ть(і) нашу ми з(и)наєм і г(и)ріхи наші є
зав(и)ше перед(и) намеи.
П(и)роти Тебе Єдиного ми зог(и)рішильи і перед Тобою З(и)льо
в(и)чинильи, то і п(и)равий(ї) Ти в(и) Речах(и) Т(и)воїх(и) та
П(и)равуваннї Т(и)во́’му.
Сье бо в(и) сь(и)вавіль(і)нось(и)тї ми зача́ті й у г(и)ріхах(и)
народильи нас(и) матьері наші.
От(и)сье бо Іс(и)тину полюбив єси́ й Таєм(и)не Муд(и)росьтьи
Сь(и)воєї Явив(и) Ти нам.
Ок(и)ропи́ нас(и) Гісо́пом(и) – то й очис(и)тим(и) ся,
Об(и)мий(ї) нас – і с(и)танемо білїй(ї)шими від(и) с(и)нїгу.
Дай(ї) нам(и) почути В(и)тіху та П(и)рояс(и)нювання – і наші
с(и)к(и)ру́шені кось(и)тї з(и)радїють.
Від(и)вер(и)ни Льицье Т(и)воє од(и) г(и)ріхів(и) наших і в(и)сї
гальабу́р(и)д(и)нось(и)тї наші Очис(и)тьи.
Сер(и)цье чис(и)те в(и) нас(и), Боже, Ут(и)вори і в(и) Душах(и)
наших(и) Дух(и) П(и)равий(ї) Возь(и)роди…
Вер(и)ни нам(и) Радїс(и)ть(і) С(и)пасїння Т(и)вого і Духом(и)
В(и)льадич(и)ним Ут(и)вер(и)ди нас.
Ука́жемо сь(и)вавіль(і)никам(и) Доро́ги Т(и)вої –
і г(и)ріш(и)ники до Тебе наве́р(и)нуть(і) ся.
Із(и)бави нас(и) від(и) вини к(и)рови, Боже, Боже Порятун(и)ку
нашого, і язик(и) наш(и) радїс(и)но п(и)рох(и)вальить(і)
с(и)п(и)равед(и)льивіс(и)ть Т(и)вою…
Бо, як(и)би Ти жер(и)т(и)ви захотїв(и), дальи би ми, та забиття́ і
в(и)сьес(и)па́льення п(и)ротив(и)нї Тобі.
А ЖЕР(и)Т(и)ВА БОГОВИ – ПОГАМО́ВАНА
ГОР(и)ДЇС(и)ТЬ у ДУ́СЇ й(ї) ЗАМИ́РЕНІС(и)ТЬ у СЕР(и)ЦЇ
ГОСЬ(и)ПОДОМ(и) П(и)РИЙ(ї)МАЄТЬ(і) СЯ….